jueves, 29 de octubre de 2015

TRABALLO EN MILÁN EN FUTURA HERDANZA

En 1504, volveu traballar en Milán, que, naquela época, se atopaba baixo o control de Maximiliano Sforza grazas ao apoio dous mercenarios suízos. Moitos dos alumnos que lle interesaba a pintura coñeceron ou traballaron con Leonardo en Milán; entre eles, cabo destacar a Bernardino Luini, Giovanni Antonio Boltraffio e Marco d'Oggiono.O seu pai morreu ou 9 de xullo e Leonardo foi apartado dá herdanza debido á súa ilexitimidade; así e todo, máis tarde ou seu tío nomearíao ou seu herdeiro universal O mesmo ano, Leonardo realizou estudos anatómicos e intentou clasificar as súas innumerables notas. Tamén nesta época empezou a traballar n'A Gioconda (1503-1506, e despois 1510-1515) obra habitualmente considerada como un retrato de Lisa Gherardini ou, polo nome de casada, Monna Lisa do Giocondo. Con todo, hai numerosas interpretacións sobre este cadro que aínda son motivo de debate e discusión.
En 1505, dedicouse a estudar o voo dos paxaros e redactou ou Codice sul volo degli uccelli (Códice sobre ou voo dos paxaros).A partir de entón, observacións, experiencias e reconstrucións sucedéronse con moita intensidade.Un ano máis tarde, ou goberno de Florencia permitiulle reunirse co gobernador francés de Milán, Charles II d'Amboise, que ou retivo co a pesar dás protestas por parte de Florencia. Leonardo quedou non medio de disputas entre franceses e toscanos, e foi urxido polo tribunal para que acabase A Virxe dás rochas co seu alumno Ambrogio de Predis, mentres se atopaba traballando n'A batalla de Anghiari.
En 1507, Leonardo quedou como único herdeiro do seu tío Francesco, pero os irmáns de Leonardo iniciaron un procedemento para modificar ou testamento.Leonardo apelou a Charles d'Amboise e a Florimond Robertet para que interviñesen non seu favor.
Luís XII tornou a Milán e Leonardo converteuse de novo non organizador dás festas que se celebraban na capital lombarda.



No hay comentarios:

Publicar un comentario